Od silne ljubavi se izgubi ljubav!

Jednom prilikom, prije nego što smo Namćorasta, Veliki i ja išli na more ove godine, vozili smo se po Zagrebu autom. Namćorasta i Veliki mi ponekad daju mogućnost za izvođenje sjajnih vratolomija! Nekad mi se čine pomalo pogubljeni, i misle kako ja znam stvari koje zna i veliki pas, recimo Besa.

 

DSCN4391
Besa, nekad kada ona spava, ja je skrivećki gledam.

 

Tako smo tom prigodom svijetom jurili u autu. Namćorasta je vozila, Veliki je sjedio naprijed i pazio na mene, koja sam se nalazila straga.
Na stražnjem sjedištu toga auta je bilo svašta! Prvo sam našla nešto za čvaknuti, mislim Kroki, to je i Klinac kod starog Krejmera stalno jeo. Kako je bio mali (malo veći od Glavonje, od ovog ljeta), Kroki mu je stalno ispadao iz vrećice!

– Neee Neee!!!

Vikala je Krejmerova snaha, Tomina žena. Onda bi potrčala prema nama iz legla, a mi bi se s Krokijem u ustima razbježali po cijelom dvorištu! Meni je nekad pola dana trajalo glodanje. Ajme šta sam tada imala loše zube!

Osim Krokija, koji sam sada puno brže smazala, tu je bio i jedan jastuk. Nije imao baš neki miris ali sam uživala grickajući njegove rubove.

– Ma Didika NE!!

Viknuo je Veliki, baš sam se prepala. On rijetko kada viče. Nekad na internetu i na onom aparatu koji ima i Namćorasta, kad svi tipkaju kao ludi i nitko se ne igra sa mnom, e tada zna vikati svašta. Uh, bude ljut kao ris. Kada je takav kaže mi;

– Oprosti Didika, na poslu sam.

Ne volim kad su na poslu Namćorasta ili Veliki. Uvijek je grozno dosadno, eventualno nešto grizem.

– Šta radi Didi? Šta je bilo?

Brzo je reagirala Namćorasta upitajući Velikog, gledajući samo ispred, i mrdajući neki štap u sredini auta, između nje i Velikog.
Baš bi gricnula taj štap, još gore ima neku lopticu!

 

didi mjenjac
Štap i loptica s kojom se igra Namčorasta, dok gleda naprijed, a ne u mene

– Ma ništa, sve je ok!

Tako uvijek odgovori Veliki kada nešto grickam. Par puta je Namćorastoj rekao šta sam radila, pa je ona vikala i na njega.

– Moraš joj viknuti Ne! Jasno i glasno! Kao autoritet! Mora te slušati i stati! Jednom može biti u pitanju pužomor ili auto! I vikni joj FUJ, moramo vikati iste stvari!

Tako Veliki jednom vikne na mene, a kada ga pitaju šta je on kaže ništa. Baš volim Velikog. Zbog te velike ljubavi odlučila sam prestati grickati jastuk. Skočila sam na pod kraj sjedala i vidjela sjajnu rupu ispod Namćorastinog sjedala. U daljini sam čak vidjela i njene noge! Morala sam krenuti!

Bila sam jako uzbuđena, ali morala sam biti pažljiva. Vratila sam se gore na stražnje sjedalo na par minuta. Znala sam da će Veliki uskoro pogledati što radim, i morala sam se namjestiti u ležeću pozu. On me nije nadgledao kao Namćorasta, u glavi ima sasvim drugog posla, pa često hoda zamišljen. Veliki je pogledao! Ležala sam slatka i pospana na stražnjem sjedalu, trudila sam se čak ne gledati! Pravila sam se da spavam!

FullSizeRender (6)
Saću poletit

Čim se Veliki okrenuo skočila sam na pod ispred sjedala i pohitala kroz rupu do Namćorastinih nogu! Ispod sredine sjedala nalazila se još nekakva šipka, jedva sam se provukla! I stigla sam do Namćoraste! Bila sam tako sretna, samo sam je sa brkom okrznula po nosu dok sam pokušavala leći.

– Auuu šta je ovo, rekla je Namćorasta i uopće ne gledajući (dok smo u autu stalno gleda naprijed) me rukom opalila po nosu. Nisam mogla vjerovati!

– Ajme Didika ljubavi šta radiš tu??!! Didi mi je kod kvačila! Didi mi je kod kvačila!

Vikala je kao luda! Ja sam tada već ležala i uopće mi nije bilo jasno što se sada dogodilo. Namćorasta je opet pritisla lijevom nogom nešto tamo malo dalje i pomaknula onaj štap s lopticom u sredini auta i stali smo. Izvukla me je preko svojih nogu i počela ljubiti.

– Luđakinja moja, Luđakinja moja!

Vikala je Namćorasta, podigla me u zrak i ljubila u škembu. Bilo mi je jako lijepo, bolje nego ispod sjedala! Onda me je dala Velikom i tako smo se vozili do doma.

Pa ovaj tunel ispod sjedala je odličan! Nema Mirišljavog ali me svi ljube i maze! Još se ne mogu odlučiti što mi je bolje!

Kasnije kada smo išli na more, na selo i u kamp, putovala sam u boksu. Namčorasta je rekla da ne vjeruje nikome. Ni meni ni Velikom.

DSCN4621
Ajmo, ajmo, samo ajmo!!!!
Leave a Reply

