To što oni traže od nas je NE MO GU ĆE!!!

Ovdje gdje ja živim promijenile su se stvari. Kada god idemo u Vrt ili negdje, sve je mokro. Od gore do dole, sve je ljigavo! Bljak!

– Ajmo na kišicu!! Ajmo na kišicu!! Di je loptica?? Di je loptica??

Kao oni dosadni cvrčci od ovog ljeta (čuješ ih, a ne vidiš), ponavljala je Namćorasta dok smo izlazili kroz vrata.

Ispred vrata je tvrdi beton, al bar je suho! Besa i ja najviše volimo tu biti kada je ljigavo. A ovih dana je stalno ljigavo! Unatoč toj mokroj ljigi, Namćorasta ima običaj uzeti lopticu ili štap s krpom, a tada ja ne mogu sebi doći! Briga me za mokro i ljigavo! Trčim po cijelom Vrtu, dođe Besa i krenemo se ganjati! Namćorasta trči s nama i stalno nešto dobacuje ili vuče igračke! Besa i ja ne znamo koja bi prije uhvatila igračku!

– Ajmo, ne buš ti pizdek, trči po kiši, kiša je prirodna, ti si priroda!

Oduševljena Namčorasta tada viče, ne razumijem baš, ali stalno me mazi kada to govori!

didi2
Kada je ljigavo mene uče ne biti pizdek.

 

Ovdje gdje ja živim imam Tetku i Tetka. Oni su Besini Glavni Prijatelji, a meni su Tetka. Kad vidim kod njih otvorena vrata odmah uletim! Uvijek u kući imaju onu zarolanu igračku koju kada idemo u šetnju navlače na noge. I Namćorasta to ima, al njenu nikada ne mogu naći. Od Velikog mogu! Kod njega igračka nikad nije zarolana, nego je jedan komad na jednom kraju sobe, drugi na drugom. Meni nikada nije jasno što oni rade kada to sve navlače na noge. Kada idemo u šetnju prvo navuku te krpe igračke, a onda još neke krpe s gumom. Te s gumom mi izgledaju posebno slatko za gricnuti.

– NE Didi! NE Salomonke!

Uvijek mi viču kada krenem grickati i maknu mi te slatke gumene krpice.

Drago mi je što Besa i ja to ne moramo navlačiti. Još mi imamo četri noge! Iako recimo Tetka moje prednje noge zove ruke.

– Male rukice, ko ima male smrdljive rukice, tako zvuči moja Tetka dok me mazi.

Kada uletim kod njih krenem juriti po cijeloj kući! Skočim na kauč pa me netko mazi! Odmah uzmem zarolanu igračku i trčim u Vrt! Tetka trči i lovi me, a ako je Namćorasta u blizini ona viče DONESI, DONESI! Obično zarolanu igračku odnesem Namćorastoj, ali onda ona to pospremi i igramo se s nečim drugim.

S Tetkom je druga stvar. Nas dvije trčimo po cijelom Vrtu, ona se smije i onda me uhvati i mazi, mazi, mazi! Uvijek dođe i Besa pa onda više ne mazi samo mene.

Nekad nađem i neku drugu stvar. Jednom sam našla neku krpu koja je imala neke žice, konope i kopče, ajme što je bila dobra za grickanje! Brzo sam uzela krpu s kauča i odjurila u Vrt! Tetka je brže nego ikad pojurila za mnom.

– NE grudnjak, NE grudnjak! Didi NE grudnjak! vikala je zajapurena i trčala.

didicolage1

 

didicolage2
Tetka i ja u zabavnoj igri! Uvijek se pridruži i Besa!

 

– Eto ti kad to učiš Didi! Eto ti sad “baš mi je fora kad uleti i mazne mi čarape il papuču!” vikala je od Gore Namćorasta i smijala se!

Što se Namćorasta više smijala, ja sam više trčala, a malo poslije je došla i Besa! Zalajala je, ja sam se tako prepala i stala. Došla je i Tetka i uzela krpu. Ne volim kada Besa laje.

colage2
Uvijek joj se negdje zavučem al brza je!

Kod Tetke i Tetka ima još jedna stvar. Zove se Ozi. Uh, Ozi je nekakvo brzo stvorenje! Ono brzo stvorenje do kojeg nikad ne možeš doći. Juri brže od mene! Od mene! Ja sam Jack Russell terijer, a OVO je brže od mene! Ja uvijek jurim za njom, a ne daju mi. Jako me to muči.

Ta stvar kod Tetke i Tetka.

Oni svi, tamo gdje ja živim, tu stvar zovu Maca Maca, slatka Maca. Nekada netko kaže i Mačka.

Nekada kada priđem Ozi, ona se nakostriješi i puše! Ajme koji zvuk, a ja bih je tako tad samo malo njušnula. Ona onda počne mahati prednjim šapama i ja pobjegnem! Što onda mogu? Lajat! Lajem kao luda! Namćorasta pošizi, viče mi NE Didi NE Didi i ja moram šutjeti. Ako ne ušutim Namćorasta me okrene na leđa i tako drži! Ja lajem, hoću se okrenut, pa što mi to radi moja Namčorasta! I onda se smirim. Ozi me gleda i puše, Namćorasta viče Ne DIDI! i polako se smirim.

dscn4995
Maca Maca slatka Maca…

Onda kada odem, dođem opet i vidim Ozi, opet lajem i skačem! Namćorasta me opet okrene dok se ne smirim i viče NE DIDI NE DIDI!

Namčorasta tako ponekad ima žute minute. Inače je dobra, ali ponekad pošizi.

Jednom sam lajala na Ozi koja je bila u onoj prostoriji u koju ja ne smijem ući. Namćorasta me je prije puštala, a sada više ne. Tako obično sjedim pred vratima i cvilim dok Namćorasta ne izađe.

Dole smo jednom Ozi i ja bile same u toj prostoriji. Ona se popela na onaj stroj koji se vrti. Jednom je Namćorasta ugurala u taj stroj i moj jastuk iz boksa. Ajme šta je poslije smrdio! Dani su prolaziri i jedva sam ga uspjela preobratiti u svoj miris!

– Fini čisti jastuk za Didiku fini čisti jastuk za Didiku, govorila je Namćorasta. Bljak! mislim si ja.

dscn4974
Ovako izgledam kada Namćorasta kaže “fini čisti jastuk”

Ozi je bila na tom stroju, a ja sam lajala i lajala. Došaoje Tetak i vikao NE Didi NE! Ja sam i dalje lajala! Digao me je u vis i onda je došao Veliki.

– Hvala na primopredaji!

Uzeo me Veliki i tako u zraku odnio Gore. Namćorasta je opet vikala na njega!

– Ne po rukama! Ne nosite Didi kad je sranje! Navodite je, al nek bude na zemlji! Nek hoda! A kad pošizi OKRENI!

– Hodala je, ovo ti se samo čini!

Mirno je rekao Veliki, na što je Namćorasta puhnula. Tako i na mene puše kada dignem desnu šapu umjesto lijeve.

Veliki mi je dao Mirišljavog kada me je spustio i otišla sam malo odspavati. Nisam ni oko sklopila evo Tetke!

– Jel imate jedno jaje viška treba mi za palačinke!

Uletjela je Tetka i doletjela do mene.

– Ko meni ide u Školu još malo, ko meni ide u Školu? Mazila me kao luda, ali nisam razumjela što priča.

Prije par dana sam čula to Škola kada smo bili ispred, na ulici. Došla je jedna susjeda dok su Namćorasta i druga susjeda pričale o Školi, i doviknula;

– Ajme jadan pas ide u Školu! Pa pustite psa da bude pas!!!

Ne znam što je ta Škola. Ovdje gdje ja živim promijenile su se malo stvari.

Za početak mi stvarno ne daju da spavam, stalno me maze i bude. Prije sam više spavala.

dscn4849
Bude me čak i kad odem u drugu svemirsku sobu spavat.
Leave a Reply

